FAQ - Veelgestelde Vragen
Welkom bij de veelgestelde vragen van Eurogifts! Hier vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen over het bestellen van relatiegeschenken en promotieartikelen via onze website. Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op via 056 31 39 91 of info@eurogifts.be. Onze commerciële medewerkers staan voor u klaar!
Hoe plaats ik een bestelling via de website?
- Maak uw artikelkeuze:
- Kies uit meer dan 4.000 artikelen. Klik op “Bekijk product” om uw artikel te selecteren.
- Selecteer de gewenste kleur. Wilt u meerdere kleuren? Klik op ‘Kies meerdere kleuren’ bovenaan rechts.
- Kies de bedrukking. Selecteer de drukpositie waar uw logo moet komen. Wilt u geen bedrukking? Kies ‘Ik wil geen bedrukking’ onderaan.
- Geef aan in hoeveel kleuren uw logo of tekst gedrukt mag worden.
- U kunt uw logo meteen uploaden of later aanleveren.
- Wilt u meerdere drukposities? Klik op ‘Drukpositie toevoegen’.
- Kies uw aantal en voeg toe aan winkelwagen:
- Bepaal het aantal. Selecteer een vaste staffel of voer zelf het gewenste aantal in. De minimale afname met bedrukking wordt bovenaan de tabel weergegeven.
- Voeg het artikel toe aan uw winkelwagen door op ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken.
- Overzicht winkelmandje:
- Bekijk uw winkelwagen voor een overzicht van de prijs en eventuele extra artikelen.
- U kunt artikelen toevoegen, verwijderen of details bekijken. Klik op ‘Ga verder naar bestellen’ om door te gaan.
- Vervolledig met uw gegevens en plaats uw bestelling:
- Vul uw persoonlijke en bezorggegevens in. U kunt ook inloggen voor een snellere afhandeling.
- Klik op ‘Ga verder naar overzicht’. Voer eventueel een actiecode in en valideer uw bestelling.
Ik heb een bestelling geplaatst. Wat gebeurt er nu?
- U ontvangt binnen 48 uur een bevestiging met een overzicht van uw bestelling en de prijs.
- Bestellingen zonder opdruk worden, mits op voorraad, binnen een week geleverd op het opgegeven adres.
- Bij bestellingen met opdruk ontvangt u een drukproef ter goedkeuring binnen 48 uur. Na uw goedkeuring wordt uw bestelling ingepland. Levering vindt plaats binnen 10 werkdagen na goedkeuring, tenzij anders vermeld of als de artikelen niet op voorraad zijn. In dat geval ontvangt u een indicatieve leverdatum van onze klantendienst.
Wat is de levertermijn voor artikelen met opdruk?
- Artikelen met opdruk worden normaal binnen 10 werkdagen na goedkeuring van de drukproef geleverd. U ontvangt een ‘verwachte leverdatum’ ter indicatie.
- Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk en in topkwaliteit te leveren.
Hoe stuur ik mijn logo op?
U kunt uw logo tijdens het bestelproces uploaden. Heeft u het niet bij de hand? Geen probleem, u kunt het logo later aanleveren. Bekijk welke bestandformaten wij ondersteunen hier.
Wat is het minimumaantal voor een bestelling met opdruk?
Het minimumaantal varieert per artikel. Dit wordt vermeld bij elk artikel.
Kan ik een staal aanvragen?
Direct via de website is het aanvragen van een staal niet mogelijk. Neem contact op met onze klantendienst voor de mogelijkheden. Houd er rekening mee dat hier kosten aan verbonden kunnen zijn.
Hoe wordt de betaling geregeld?
- Zonder specifieke schriftelijke overeenkomst worden goederen tegen terugbetaling verstuurd. De geleverde goederen blijven eigendom van de verkoper tot de volledige betaling is ontvangen.
- Bij afwijkende bestellingen kan een voorschot of volledige vooruitbetaling worden gevraagd. Dit wordt aangegeven door de klantendienst nadat uw bestelling is geplaatst.
Kan ik mijn goederen zelf komen afhalen?
Ja, u kunt uw op voorhand bestelde artikelen tijdens de openingsuren afhalen. Geef dit aan bij uw bestelling zodat de goederen niet worden verzonden. Bij afhaling kan met Bancontact of Visa betaald worden.
Worden er kosten in rekening gebracht voor de levering?
Levering is gratis voor alle orders. Voor orders met een bestelwaarde onder €65 rekenen wij €20 behandelingskosten aan (levering naar 1 adres in België).
Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op voor verdere assistentie!