EuroGifts logo
EuroGifts
Hoogweg 38 - 8940 Wervik -
+32 56 31 39 91
info@eurogifts.be
FAQ - VEELGESTELDE VRAGEN
 
Datum: 04/12/2016
Tijd: 17:32:49

You are here

FAQ - Veelgestelde vragen

Pagina afdrukken

Veelgestelde vragen over EuroGifts relatiegeschenkenHier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen in verband met het bestellen van relatiegeschenken en promotieartikelen op de EuroGifts website.

Heeft u nog een andere vraag, aarzel dan niet om ons te bellen op 056/31 39 91 of te mailen naar info@eurogifts.be

Onze commerciële medewerkers helpen u graag!

Hoe plaats ik een bestelling via de website?

U kunt bestellen in 5 eenvoudige stappen :

- Stap 1 : Maak uw artikelkeuze
U hebt de keuze uit meer dan 12.800 verschillende artikels. Klik op “Voeg toe aan mijn winkelmandje” om uw artikel te selecteren.
Vul het gewenste aantal artikels in.
U kunt diverse maten (vb T-shirts L,XL en XXL) of kleuren (vb blauwe en groene kogelpennen met witte druk) combineren.
U kiest ook of u wel of geen personalisatie wenst.

- Stap 2 : vul uw personalisatiegegevens in (Opdruk, Lasergravure, Borduring, Diepdruk)
Eerst kiest u welke personalisatie u wenst ? vb opdruk op clip of lichaam van de kogelpen, opdruk of borduring op polo, voorzijde of achterzijde T-shirt. Vervolgens geeft u uw TEKST in. Indien u een LOGO heeft, kunt u dit ook opladen. U kunt eventueel nog opmerkingen ingeven (vb naam van een lettertype die u kiest, speciaal pantonekleur enz...).

- Stap 3 : Overzicht winkelmandje
Uw artikel wordt nu in uw winkelmandje gezet. Hier krijgt u meteen een overzicht van de prijs. U kunt kiezen om nog extra artikels toe te voegen aan uw winkelmandje. Wanneer de bestelling compleet is, kiest u de rechterknop "Ik wil deze artikels bestellen".

- Stap 4 : vervolledig met fakturatiegegevens en Leveradres
Nu kunt u uw persoonlijke gegevens alsook uw facturatie-adres ingeven en eventueel een leveradres dat anders is dan het facturatie-adres.

-Stap 5 : Bestelling
Vervolgens kunt u nog eventuele opmerkingen ingeven of ook een eigen referentie. Bestelt u naar aanleiding van een specifieke promotie (bv via de E-mail Flash) dan kunt u hier ook de promotiecode intypen om te genieten van de promoties.

- Na het klikken op “verstuur bestelling” krijgt u automatisch een e-mail met een overzicht van uw bestelling en uw ordernummer. Daarna ontvangt u nog een officiële orderbevestiging van de afdeling klantenservice.

Ik heb een bestelling geplaatst. Wat gebeurt er nu?

Uw bestelling wordt door onze diensten binnen de 2 dagen schriftelijk bevestigd met een overzicht van de bestelde artikelen en de prijs. Indien u een bestelling zonder opdruk plaatste, dan wordt deze –mits in voorraad- binnen de week op het door u opgegeven adres aangeboden.

Betreft het een bestelling met opdruk, dan kunt u van ons eerstdaags een proefdruk (per mail, per fax of via de post) ter goedkeuring verwachten. Gelieve deze goed te controleren op eventuele fouten. Enkel na uw goedkeuring kunnen wij uw bestelling in de planning opnemen. Uw bestelling met opdruk wordt geleverd binnen de 10 werkdagen na uw goedkeuring van de proefdruk, tenzij anders vermeld en tenzij de artikelen niet voorradig zijn. In dit laatste geval wordt u door onze klantenservice dienst op de hoogte gebracht en wordt er een indicatieve leverdatum afgesproken.

Wat is de levertermijn voor artikelen met opdruk?

Standaard worden de artikelen geleverd binnen de 10 werkdagen NA ontvangst van uw goedkeuring van de proefdruk. Uitzonderingen hierop worden duidelijk bij de artikelen vermeld (bv. Levertijd: 5 weken na uw goedkeuring van de proefdruk). Indien een artikel bij ons toch niet voorradig zou zijn, wordt u hiervan door onze klantenservice dienst op de hoogte gebracht en wordt er een nieuwe indicatieve leverdatum afgesproken.

Hoe stuur ik mijn logo op?

U kiest voor opdruk, dan hebt u de keuze : u kan opdruktekst ingeven en/of een logo meesturen.

- Om uw logo mee te sturen klikt u eerst op de knop “bladeren”. Nu zoekt u uw logo op uw eigen computer en klikt op “openen”. Daarna klikt u nog op de knop “upload”. Nu wordt uw logo effectief meegestuurd met de bestelling.

- Beschikt u niet over de digitale middelen, dan kunt u altijd uw logo op papier toesturen (visitekaartje, briefhoofd). Als de gewenste opdruk enkel uit tekst bestaat, dan kunt u die gewoon intypen bij het voorziene veld “opdruk tekst”.

OPMERKING logo meesturen : liefst in EPS-formaat (Photoshop) of AI-formaat (Illustrator), geschikt voor Macintosh. Vergeet niet alle gebruikte lettertypes om te zetten naar lettercontouren of mee te sturen.

Wat is het minimum aantal voor een bestelling met opdruk?

Dat is verschillend voor elk artikel. Het minimumaantal staat bij elk artikel apart vermeld. Het is wel mogelijk om stalen op zicht te bestellen. (zie rubriek "kan ik proefexemplaren bestellen?")

Kan ik proefexemplaren bestellen?

Jazeker. Op die manier kunt u zich overtuigen van de kwaliteit van onze artikelen. U hoeft enkel 1 exemplaar van de gewenste artikelen te bestellen. Deze moeten dan wel betaald worden bij ontvangst van de goederen. Wanneer u deze binnen de 14 dagen in originele staat aan ons terugstuurt, wordt de totale factuur voor de stalen gecrediteerd.

Wat zijn de extra kosten?

Bij de vermelde artikelprijs, drukprijzen en instelkost wordt enkel nog 21% BTW bij gerekend. Gratis levering voor orders met een waarde boven € 495,- ; onder dit bedrag rekenen wij € 9,50 transport- en administratiekosten aan. (Levering : 1 adres in België)

Hoe wordt de betaling geregeld?

Zonder specifieke schriftelijke overeenkomst worden alle goederen tegen terugbetaling verstuurd. De geleverde goederen blijven eigendom van de verkoper tot de volledige betaling van de gefactureerde waarde. Bij afwijkende bestellingen kan een voorschot gevraagd worden.

Kan ik mijn goederen zelf komen afhalen?

Ja, gedurende de openingsuren kunt u de op voorhand bestelde artikelen komen afhalen. U dient dit te vermelden bij de bestelling. zodoende worden de goederen niet opgestuurd maar wordt u verwittigd zodra ze klaar staan ter afhaling Uiteraard betaalt u bij afhaling geen transportkosten. Bij afhaling kan met bancontact of visa betaald worden.