FAQ - Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen in verband met het bestellen van relatiegeschenken en promotieartikelen op de Eurogifts website. Heeft u nog een andere vraag, aarzel dan niet om ons te bellen op 056 31 39 91 of te mailen naar info@eurogifts.be

Onze commerciële medewerkers helpen u graag!

Hoe plaats ik een bestelling via de website?

Maak uw artikelkeuze

  • U hebt de keuze uit meer dan 4 000 verschillende artikels. Klik op “Voeg toe aan mijn winkelmandje” om uw artikel te selecteren.
  • Kies het gewenste kleur. Meerdere kleuren tegelijk bestellen? Kies dan voor ‘Kies meerdere kleuren’ bovenaan rechts.
  • Kies uw bedrukking. Eerst kiest u een drukpositie uit. Kies dus hier waar het logo moet komen.
    • Wenst u geen bedrukking? Kies dan hier voor ‘Ik wil geen bedrukking’ onderaan.
  • Vervolgens geeft u aan in hoeveel kleuren uw logo of tekst gedrukt mag worden.
  • Als laatste stap kiest of u uw logo meteen aanlevert of niet.
  • Wilt u meerdere drukposities? Dan kiest u nu voor ‘Drukpositie toevoegen’.

Kies uw aantal en voeg het artikel toe aan uw winkelwagen

Nu kiest u uw aantal. Klik op een vaste staffel of geef zelf het gewenst aantal onderaan in. De minimale afname met bedrukking wordt telkens bovenaan de tabel weergegeven. Nu kunt u het artikel toevoegen in uw winkelwagen doormiddel van de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’.

Overzicht winkelmandje

  • Vervolgens kunt u kiezen om uw winkelwagen te bekijken. Hier krijgt u meteen een overzicht van de prijs.
  • U kunt nu nog kiezen om nog extra artikels toe te voegen aan uw winkelmandje.
  • U kunt artikelen verwijderen uit uw winkelmand of details bekijken (bovenaan rechts).
  • Om door te gaan met bestellen klikt u rechts op ‘Ga verder naar bestellen’.

Vervolledig met uw gegevens en plaats uw bestelling

Vul uw persoonlijke en bezorggegevens in. U kunt er ook voor kiezen om in te loggen. Ga na het aanvullen van de gegevens verder, door te klikken op ‘Ga verder naar overzicht’. Een actiecode kan worden toegevoegd in de laatste stap van het bestelproces. Vervolgens kunt u uw bestelling valideren.

Ik heb een bestelling geplaatst. Wat gebeurt er nu?

Uw bestelling wordt door onze diensten binnen de 2 dagen bevestigd met een overzicht van de bestelde artikelen en de prijs. Indien u een bestelling zonder opdruk plaatste, dan wordt deze –mits in voorraad- binnen de week op het door u opgegeven adres aangeboden.

Betreft het een bestelling met opdruk, dan kunt u van ons eerstdaags een drukproef ter goedkeuring verwachten. Gelieve deze goed te controleren op eventuele fouten. Enkel na uw goedkeuring kunnen wij uw bestelling in de planning opnemen. Uw bestelling met opdruk wordt geleverd binnen de 10 werkdagen na uw goedkeuring van de proefdruk, tenzij anders vermeld en tenzij de artikelen niet voorradig zijn. In dit laatste geval wordt u door onze klantenservice dienst op de hoogte gebracht en wordt er een indicatieve leverdatum afgesproken.

Wat is de levertermijn voor artikelen met opdruk?

Normaal gezien worden artikelen geleverd binnen de 10 werkdagen na ontvangst van uw goedkeuring van de drukproef (tenzij anders vermeld bij het artikel op de website). Aangezien wij ook afhankelijk zijn van externe partijen geven wij u bijgevolg een ‘verwachte leverdatum’ mee ter indicatie.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk en in de best mogelijke kwaliteit te leveren.

Hoe stuur ik mijn logo op?

U kunt tijdens het bestelproces uw logo toevoegen. Heeft u dat niet meteen bij de hand? Geen zorgen, uw logo kan ook nog later aangeleverd worden. Benieuwd welke bestandformaten wij ondersteunen? Neem dan hier een kijkje.

Wat is het minimumaantal voor een bestelling met opdruk?

Dat is verschillend voor elk artikel. Het minimumaantal staat bij elk artikel apart vermeld.

Kan ik een staal aanvragen?

Helaas is het niet mogelijk via de website rechtstreeks een staal aan te vragen. Neem contact op met onze klantendienst, zij bekijken samen met u de mogelijkheden. Hou er rekening mee dat hier eventuele kosten voor in rekening kunnen worden gebracht.

Hoe wordt de betaling geregeld?

Zonder specifieke schriftelijke overeenkomst worden alle goederen tegen terugbetaling verstuurd. De geleverde goederen blijven eigendom van de verkoper tot de volledige betaling van de gefactureerde waarde. Bij afwijkende bestellingen kan een voorschot of zelfs een volledige voorafbetaling gevraagd worden.

Kan ik mijn goederen zelf komen afhalen?

Ja, gedurende de openingsuren kunt u de op voorhand bestelde artikelen komen afhalen. U dient dit te vermelden bij de bestelling, zodoende worden de goederen niet opgestuurd maar wordt u verwittigd zodra ze klaar staan ter afhaling. Bij afhaling kan met bancontact of visa betaald worden.

Worden er kosten in rekening gebracht voor de levering?

Gratis levering voor alle orders. Voor orders met een bestelwaarde onder de €65, rekenen wij €20 behandelingskosten aan. (Levering : 1 adres in België).