You are here

De 6 grootste misverstanden over promotieartikelen en relatiegeschenken

Pagina afdrukken

De 6 grootste misverstanden over promotieartikelen en relatiegeschenken

1 'Promotieartikelen zijn vaak van slechte kwaliteit'

Dit kan kloppen bij sommige partijen, maar de promotieartikelen van vandaag zijn gewoonlijk net van uitstekende kwaliteit. Uiteraard zal u dikwijls de keuze hebben tussen goedkopere artikelen en iets duurdere van een nog betere kwaliteit.

Bij EuroGifts garanderen we het beste van het beste. En bent u toch niet tevreden van het eindresultaat, dan zoeken we samen een passende oplossing.

Daarbovenop werken we met 11 verschillende personalisatiemethodes. Zo kiezen we voor elk relatiegeschenk of promotieartikel de beste methode om het te voorzien van uw logo of bedrijfsnaam. Dat komt te kwaliteit enkel ten goede.

 

2 'Artikelen laten bedrukken is duur'

Als u het goed inzet, betaalt een kwaliteitsvol artikel zichzelf dubbel en dik terug. Met een beperkt budget bereikt uw logo al een grote groep mensen. Vermeld bijvoorbeeld uw website in uw personalisatie en u stuurt vanzelf potentiële klanten naar uw website.

Bij EuroGifts werken we trouwens uitsluitend met transparante prijzen. U ziet meteen de nettoprijs in uw winkelmandje, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

 

3 'Relatiegeschenken zijn niet duurzaam'

Ons gamma bevat meer dan 130 eco-geschenken. Absolute aanraders zijn onze herbruikbare winkeltassen van katoen of papier, drinkbekers en flessen, houten balpennen en nog veel meer, zodat we het gebruik van plastic sterk terugdringen.

 

4 'Promotieartikelen zijn voorbijgestreefd'

Het volstaat om te kijken naar hoe goed bijvoorbeeld bedrukte pennen het blijven doen om deze stelling te ontkrachten. Onze artikelen zijn items die men nog altijd dagelijks gebruikt. Relatiegeschenken en promotieartikelen met een praktisch nut zullen nog heel lang populair blijven.

U gebruikt vast zelf nog bijna elke dag een (bedrukte) pen, juist? Dat geldt voor héél veel mensen. En dus net zo goed voor uw doelgroep.

 

5 'Een goed artikel kiezen is sowieso voor het goedkoopste gaan'

Prijs is uiteraard een factor. Maar belangrijker is dat u een artikel kiest dat uw doelgroep aanspreekt. Iets dat hen helpt of vermaakt.

De ene is gebaat bij handige kantoorartikelen zoals notitieblokjes of schrijfmappen. De ander houdt van luxe en zou een bedrukte champagne-emmer perfect kunnen gebruiken bij bedrijfsevenementen.

Denk dus goed na over wat je doelgroep zou aanspreken. Want een promotieartikel of relatiegeschenk dat meteen in de vuilbak belandt, dat is pas duur. Hoe goedkoop het ook was in aankoop.

 

6 'De bedrukking valt vaak tegen'

Bij EuroGifts vermijden we dit dankzij een gratis digitale proefdruk. Na de bestelling van uw artikelen ontvangt u een pdf waarin u de kleur, tekst of het logo kunt controleren. Zo weet u perfect wat u mag verwachten. Pas na uw bevestiging gaan we effectief bedrukken.

En bent u - zoals hierboven gezegd - toch niet tevreden van het eindresultaat, dan zoeken we samen een passende oplossing.

 

Nog twijfels of andere vragen?

Chat met ons

Geniet nu van een GRATIS geschenk bij een gepersonaliseerde bestelling

Andere nieuwsberichten - relatiegeschenken

Warme relaties met deze 4 bedrukte winteraccessoires

De winterkoude slaat de laatst tijd niet meer toe in december of januari, maar in februari en maart kunnen de temperaturen nog fors dalen. De beste manier om uw relaties een hart onder de riem te steken tijdens koude winterdagen? Geef ze stijlvolle, bedrukte winteraccessoires als relatiegeschenk.

Lees meer

Hou uw relaties warm met warme mutsen

Of u het nu leuk vindt of niet om dan buiten te vertoeven, als bedrijf, vereniging of club is dit het ideale moment om uit te pakken met een handig hebbedingetje als een bedrukte muts.

Lees meer

Kleding bedrukken: 9 tips voor het beste resultaat

Wilt u kleding bedrukken met uw logo of een tekst? Volg dan deze 9 tips, zo bent u altijd zeker van een goed resultaat! Ontdek alle tips!

Lees meer
Terug naar het overzicht